The Game Modding Community - Since 2001

The Elder Scrolls Roleplay Thread.

A Forum Thread for The Elder Scrolls IV: Oblivion

It Was A Bright Day As I Emerged From The Prison Sewers...

I thought it would be great to have a roleplay thread for The Elder Scrolls. This Roleplay will start of in Cyrodill because its in oblivion (dur) You can supply links for your oblivion character picture so we can see what you look like or you can make a 100 x 100 thumbnail and post it straight in. any large images will be trashed. Have fun and enjoy! Ill start us on our epic journey! ____________________________________________________________________________________________________ *raises Torn Leather Shield Over Face To Block The Sun* '15 years, 15 bloody years in that prison, its turned me into a monster. Why should i be afraid of the great sun in the sky. Im no longer the man i was, i am but an empty shell' *starts to trudge up the hill and arrives at the gate of the emperial city* 'I must get myself a Black Horse Courier, if they are still running, see what year it is' *walks past a group of adventurers...* ____________________________________________________________________________________________________ Please No Killing off characters and stay in cyrodill please. Ok thats me done now role play away!

Posts

  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    *Pulls Bloody Shackles of wrists* "Freedom at last!" *Put coat on* "Now were is that damned Soviet, when i get my hands on him!"
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    'Woah, things have changed a lot in cyrodill' *flips through pages of black horse courier* 'i guess i should try and become a normal citizen again...' *walks off to Office Of Imperial Commerce to buy a hopefully cheap shack*
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    *Finds were Soviet is* "Damn you soviet, damn you to oblivion!,by the nine ill have my revenge!" *waits* "you know ill take a elven district houe please, the bounty money i got for those daedra followers reallly helps!" *throws 10k over counter like nothing*
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    *slowly backs away while cyk brags* 'by the nine how did he find me' *runs out the door and hides* 'by the stars of nin please hide me from my foe'
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    KaT_FisH avatar
    KaT_FisH Joined 11y ago
    Offline
    37,686 points Ranked 106th
    This is taking nerdiness to a whole new level...
    <3 <3 <3 avatar
    Mantra
    <3 <3 <3
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    Posted by KaT_FisH This is taking nerdiness to a whole new level...
    thats your opinion, now GTFO of my thread
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    *walks into a shadow put down the heavy imperial watch shield and take of the helmet, sweeping of the sweat* 'What a warm day it is' *hear a loud voice comming from the Office Of Imperial Commerce* 'I better check it out. It could be someone starting a riot' *take my shield and walks towards the Office Of Imperial Commerce*
  • 10y
    *puts up flame armor* "hello guys, you gots cliffracers?" *drinks feather potion* "I really should train my muscles more and stop using feather potions and all, dont wanna be the underdog around here" *goes to piukanda* "oops. forgot my dinner" *eats dinner*
    Sexual assault rifle avatar
    Mantra
    Sexual assault rifle
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    This Is Soviet
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    Lololololol cyk you legend. but seriously how do you integrate role playing into a role playing game? lol?
    Why god, why did beckett have
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    Well you see SHUT THE FUCK UP! no one knows really. *Walks outside and finds Soviet under a charmelion spell* "I can see you, I AM an assasian you know im not a damn khajit!" *Puts hand on soviet shoulders* "Come live with me, ive got some big plans for this thre...friendship!" *Drags Soviet to his house*
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    *while being dragged* 'shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit....' *large flash of light whisks cyk and soviet off to bravil*
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    *Looks around* "Fuck man, Bravil? nice now we have walk back," *Looks around for Inn8 "While were here might as well have a drink!" *Smiles*
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    'im not going to trust you and im not trusting the nine at the moment either' *notices cyk looking for inn* 'arent you puzzled by what has just happened?. Maybe this has something to do with that mysterious island out in the niben bay...' *pulls out torn map and investigates*
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    Killocity avatar
    Killocity username pic Joined 12y ago
    Offline
    24,690 points Ranked 184th
    14 medals 1 legendary 2 rare
    • 10 years a member Medal icon
    • 25 posts awarded Exemplary Feedback Medal icon
    • 6 years a member Medal icon
    • Reached 1,000 Points Medal icon
    • Reached 2,500 Points Medal icon
    • Reached 7,500 Points Medal icon
    "Hey you guys, I just noticed you here with a map and thought I'd wander over." *Trips over a crab and falls in the water* ... *drowns*
    Aw crap that always happens to me on this game. :(
     avatar
    Mantra
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    -off topic- lol damn crab -on topic- 'oh shit!' *jumps into water and swims around trying to find killosity*
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    *Looks at the two fratacly trying to save each other* "If only you were a expert in acrobatics. tut tut" *Walks to in* "Are you coming? im thristy and i dont wont those blasted orc drinking my ale!" "we can find this damn island tomorow"
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    *exits water while scratching head* 'where the hell...' *spins around to see cyk walking off to inn* '-sigh- wait up!'
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    *enters inn* "Whisky! *Sits down* "aahhh hurry up Soviet"
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    *opens door* *Notices cyk sitting at a table* *takes a seat* 'ok...youve got me....what do you want?' Waiter - "would you like a drink sir" 'Cairn Bolette cap juice please'
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    *Looks at Soviet* "Not a drinker are you?" "We can go to that island tomorow, all that teleporting made me tired" *Takes Whisky straight from bottle* "im just like S.T.A......hmm i forgot"
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    *walks into bar and sits with cyk and soviet* "you guys chasing, says fridge" "cyk replies, yeah man, gimme that shit" *hands drugs over table* "soviet squeals, no guys dont do drugs!" *cyk snorts* ".......... oh yeah thats good, says cyk" *fridge gets a bottle of strongbow and leaves with soviets sword*
    Why god, why did beckett have
  • 10y
    flupusbarbosa avatar
    flupusbarbosa Joined 12y ago
    Offline
    1,297 points Ranked 3975th
    Posted by _Soviet_
    Posted by KaT_FisH This is taking nerdiness to a whole new level...
    thats your opinion, now GTFO of my thread
    LOL
    I'll kill you 3 times before y avatar
    Mantra
    I'll kill you 3 times before y
  • 10y
    I like it in the thread. i like it deep in the thread. soviet, pound my thread!
    Why god, why did beckett have
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    Fridege stop fucking arouns on the roleplaying threads, youre doing it on the stalker one, and this one please stop it. its quiet annoying,
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    Posted by cyK. Fridege stop fucking arouns on the roleplaying threads, youre doing it on the stalker one, and this one please stop it. its quiet annoying,
    *nods* CYK GET A SCREENIE NOW PUBE FACE! Jokes ^^ -BACK ON TOPIC- 'hey cyk...what do you plan on doing to me when we find this damned island? I doubt your going to let me go...'
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    "well im giong to eat you or sell you to slave traders.hmmm eating would be much more plauseable" *Yawns*
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    'Maybe you could let me go?' *prepares self for cyks explosion*
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    *hits soviet* "Fuck this!" *Walks out of Bar and teles to imperlial city*
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    *stares at the chair where cyk was sitting* 'where the...how.....hmmm...' *gets up from seat and starts to walk outside*
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    *bashes own head* "damnit i hate headaches" *the sky blue, wind blowing like a leaf blower" "crap my leather armor i need it awww"
    Sexual assault rifle avatar
    Mantra
    Sexual assault rifle
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    *wanders along the gold road and come across a roadside inn* *enters the inn* 'Greetings all, anyone in need of assistance?'
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    "let me give you a kiss on the butt cheeks" *does what come naturally* "Meh for get it" "I wish i was a mystic elf" "with blonde glowing hair" *day dreams*
    Sexual assault rifle avatar
    Mantra
    Sexual assault rifle
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    *laughs in the inn* " i r magical pixie with unicorn!" *Bangs head against wall* "damn skooma"
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?
  • 10y
    "hey soviet you gots vodka?" "I need it for my hernia" *rips shirt off" "PLEASE"
    Sexual assault rifle avatar
    Mantra
    Sexual assault rifle
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    'Guys lay off the skooma (and the randomness [Damn shivering isles])' *has a seat and picks up a mug of mead* 'Ekic, whats with the armour' *takes a large piece of bread and dips it in mead*
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    *wakes up, hilt of sword up arse* "wtf ahhhhhhhhh ahhahaha" "who did tHIS!!!" "Ekic did you do this?" *scratches head, scrounges table for liquor* "whatever, I will be in piukanda kthx"
    Sexual assault rifle avatar
    Mantra
    Sexual assault rifle
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    *walks past the obviously drunk eevr sfolty* 'Ekic, where were you attacked? Must warn the others and go cleanse the area of these manics'
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    BrainZ avatar
    BrainZ username pic Joined 11y ago
    Offline
    11,753 points Ranked 397th
    18 medals 1 legendary 1 rare
    • 10 years a member Medal icon
    • 6 years a member Medal icon
    • GAMEBANANA Spray Contest Entrant Medal icon
    • Became a Club Leader Medal icon
    • Reached 1,000 Points Medal icon
    • Reached 2,500 Points Medal icon
    BrainZ walks into cyrodill, kills a woman takes her clothes off and starts jerking off.
    gone avatar
    Mantra
    gone
  • 10y
    "NO BRAINZ YOU"RE DOING IT WRONG" *Stops brainz from jerking* "Stop! You are violating the law!..." "Crap.... what was i supposed to do..." *looks up*
    Sexual assault rifle avatar
    Mantra
    Sexual assault rifle
  • 10y
    *and see's me hanging off the rafters biting my fingernails* "leave me alone, says fridge" *and buck walks away*
    Why god, why did beckett have
  • 10y
    SovietX avatar
    SovietX username pic Joined 10y ago
    Offline
    43,900 points Ranked 92nd
    *stands up* 'Ekic, may i borrow your sword? Im sure i can take them'
    The young have ruined the bana avatar
    Mantra
    The young have ruined the bana
  • 10y
    cyK. avatar
    cyK. Joined 10y ago
    Offline
    *Runs into in Inn* "OBLIVION GATE!!!" *Everyone looks confused* "English mutafuckers do you speak it?" "oblvion gate outside Anivil, daedra everywhere, get you gear on now!"
    Keep of the grass? avatar
    Mantra
    Keep of the grass?

Embed

Share banner
Image URL:
HTML embed code:
BB embed code:
Markdown embed code:

Author

SovietX avatar
SovietX username pic Joined 10y ago
Offline
43,900 points Ranked 92nd

SovietX avatar
SovietX
Sign up to access this!
Sign up to access this!
Sign up to access this!
Sign up to access this!

Category

Share

  • Share on Reddit
  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Google+

Stats

  • 6,033 Views
  • 43 Posts
  • 10y Submitted
  • 10y Modified

Greetings! Mascot

GameBanana is one of the oldest mod sites on the net. Sign up and maximize your browsing experience.

  • Subscribe: Get notified of new submissions like this.
  • Say Thanks: Show your appreciation - send modders points.
  • Post: Give modders your thoughts on their work.
  • Vote: Help your favorite modders win monthly awards.
  • Flag: Alert moderators and warn members of problems with mods.
  • Watch: Get notified when mods are updated.

Stop Lurking! Sign up now!

Already a Bananite? Login

bcp.crwdcntrl.net tracking pixel