aim_glass_wall

A Map for Counter-Strike: Source

Hey, you! We are one of the oldest mod sites on the Interwebs. Sign up and maximize your browsing experience.

  • Subscribe: Get notified of new submissions like this.
  • Say Thanks: Show your appreciation by sending xlMustanglx points.
  • Post: Give xlMustanglx your thoughts on this Map.
  • Vote: Help xlMustanglx win the Monthly Awards.
  • Rate: Give this Map a rating out of 10.
  • Flag: Alert moderators and warn members of a problem with this Map.
  • Watch: Get notified when this Map is updated.
Mascot

Stop Lurking!

Sign up

Already a Bananite? Login

my very simple map

Put this file to following directory steam/steamapps/*username*/cstrike/maps. good luck :D -------------------------------------------------------------- DO NOT COPY THIS MAP!!! I MADE IT!!! ask permissions from me if you wanna publish fix versions etc. ------------------------------------------------------------ Here is gonna be fix to have more than 16 players att in server.

Download

Posts

  • 1
  • 2
  • 6y
    xlMustanglx avatar
    Member Joined 6y
    108 points Ranked 26710th
    go home
    simple map maker
  • 6y
    Doctor Nuriel avatar
    Member Joined 7y
    3,973 points Ranked 1153rd
    13 medals 3 rare
    • Submitted 50 Maps Medal icon
    • 6 years a member Medal icon
    • Submitted 20 Maps Medal icon
    • Reached 1,000 Points Medal icon
    • Reached 2,500 Points Medal icon
    • One month a member Medal icon
    > **Posted by xlMustanglx**

    > omg. like i dunno that o.O . this was my 1st map...omg i cant even do anything in sdk...so fuck off

    The universal, unspoken rules of mapping state: do NOT upload your first map. EVER.

    Don't get me wrong, every good mapper made stuff like this at the very start. They just didn't upload it.

    Just keep practicing in the SDK and don't upload anything until you got a proper map :D
    Bananite
  • 6y
    Doctor Nuriel avatar
    Member Joined 7y
    3,973 points Ranked 1153rd
    13 medals 3 rare
    • Submitted 50 Maps Medal icon
    • 6 years a member Medal icon
    • Submitted 20 Maps Medal icon
    • Reached 1,000 Points Medal icon
    • Reached 2,500 Points Medal icon
    • One month a member Medal icon
    Who would ever want to copy this?!

    Here's a tip for you: Light entities ;)
    Bananite
  • 6y
    xlMustanglx avatar
    Member Joined 6y
    108 points Ranked 26710th
    omg. like i dunno that o.O . this was my 1st map...omg i cant even do anything in sdk...so fuck off
    simple map maker
  • 6y
    James_productions avatar
    Member Joined 6y
    503 points Ranked 8650th
    sry for this command!
    but this map is just FUCKING BAD!!!!
    i would make a better version in 2 min
    make a nice skybox, change textures, make it a bit bigger, make a nice ladder bla bla bla.
    and the most important think add a sun!
    noone will copy this map or loading it on their server

    1/10

    just little mapper :D
  • 6y
    xlMustanglx avatar
    Member Joined 6y
    108 points Ranked 26710th
    Rate plz and tell me if you wanna changes to it...i might do those if i can
    simple map maker
  • 6y
    xlMustanglx avatar
    Member Joined 6y
    108 points Ranked 26710th
    i let you to change the map name to gg _ glass _ wall if you want...
    simple map maker
  • 6y
    xlMustanglx avatar
    Member Joined 6y
    108 points Ranked 26710th
    now. theres pictures. its just simple map
    simple map maker
  • 6y
    xlMustanglx avatar
    Member Joined 6y
    108 points Ranked 26710th
    hehehe :D sry i dont have screen capture device. but dl it, its simple little map. i dunno do you like it. sry that im not the best creator ^^
    simple map maker
  • 6y
    xlMustanglx avatar
    Member Joined 6y
    108 points Ranked 26710th
    sorry abt no picture. i dont have screen capturing device. but dl it. it's very very simple map. kindah small. it have ladders to upper "awp zone" and it has big glass wall in middle of map (shoot it to break it) and couple covers.
    simple map maker
  • 1
  • 2

Share

Shareable Image:
Share banner
HTML embed code:
BB embed code:
Markdown embed code:

More embeddable images

Bookmark and Share

Credits

Key Authors
Nalle [FIN]
map creator
Special Thanks
Youtube
helper

Submitter

xlMustanglx avatar
Member Joined 6y
108 points Ranked 26710th

xlMustanglx
Creator
Sign up to access this!
Sign up to access this!
Sign up to access this!
Sign up to access this!

Category

Details

Version
1

Attributes

Players
16
Development State
Final/Stable

Stats

Posts
11
Views
1,417
Downloads
1,205
Date Added
6y
Date Modified
6y

Scores

0 bScore
1 Rating

1 voter

Sign up to access this!

Development Info

Notes
i just wanted make a map :D

More from Submitter

bcp.crwdcntrl.net tracking pixel