M-84 Stun Grenade

Hey Bro: We are one of the oldest mod sites on the Interwebs. Sign up and maximize your browsing experience.

  • Subscribe: Get notified of new submissions like this.
  • Say Thanks: Show your appreciation by sending Gunzii points.
  • Post: Give Gunzii your thoughts on this Skin.
  • Vote: Help Gunzii win the Monthly Awards.
  • Rate: Give this Skin a rating out of 10.
  • Flag: Alert moderators and warn members of a problem with this Skin.
  • Watch: Get notified when this Skin is updated.
Mascot

Interested?

Sign up

Already a Bananite? Login

first there's darkness...then there was light...and a BANG!!!! and a stunned bullocks

M-84 Stun Grenade: replaces flashbang (of course....duh!!)
Please inform me if i missed sum-one from the credits or any bugs about this skin...Enjoy!!!
Thanks IIopn!

Crappy Video:

Comments

  • XXSefa avatar
    XXSefa Offline
    Member Joined 5 years ago
    Report post
    3 years ago:
    This really nice

    Can you make this anims smoke nade ?
    That EPİC GAMER avatar
    Mantra
    That EPİC GAMER
  • JONESdesign avatar
    Member Joined 11 years ago
    3,417 points Ranked 1282nd
    Report post
    4 years ago:
    Hey nice stun grenade, but i think the animations need a update, they are broken online, am i the only one?
    Graphic Artist
  • Neptune avatar
    Neptune Offline
    Member Joined 4 years ago
    973 points Ranked 4445th
    Report post
    4 years ago:
    > **Posted by TaKTiKiLL**

    > Nice flashbang! I really love the detail that you put into it. I like the pin being pulled off the grenade. The animations are ok but, I would prefer more of a bit of an underhand throw as a flashbang is not thrown/deployed like other grenades. (Most of them have a 2-3 second fuze and using an animation like that trying to throw them around 25 feet just would not work out) So I think a quick short underhand would be best. (That is just my opinion) Really good detail on on it as I said, keep up the good work. :-) 9/10

    i agree with taktikill it is really a nice flashbang 10/10

    10/10

  • Maki Nishikino avatar
    Member Joined 4 years ago
    Report post
    4 years ago:
    Nice flashbang! I really love the detail that you put into it. I like the pin being pulled off the grenade. The animations are ok but, I would prefer more of a bit of an underhand throw as a flashbang is not thrown/deployed like other grenades. (Most of them have a 2-3 second fuze and using an animation like that trying to throw them around 25 feet just would not work out) So I think a quick short underhand would be best. (That is just my opinion) Really good detail on on it as I said, keep up the good work. :-) 9/10

    9/10

    • Interesting x 2
    • Agree x 1
    • Thanks x 1
  • Skydash avatar
    Skydash Offline
    Member Joined 6 years ago
    8,107 points Ranked 508th
    Report post
    4 years ago:
    > **Posted by Gunzii**

    > Yeah i did tried cl_drawhud 0, but when the hud disappear, also my ability to buy the weapon (buy button)...am i doing sumthing wrong in there?

    It''s fine. You have to spawn some under your feet with "give weapon _ flashbang". Of course sv _ cheats needs to be turned on for this.

    BTW don't quote whole post.
    • Win x 1
    • Helpful x 1
    • Interesting x 1
    • Thanks x 1
  • Cl0wnFace avatar
    Cl0wnFace Offline
    Member Joined 5 years ago
    1,618 points Ranked 2746th
    Report post
    4 years ago:
    > **Posted by %%Gunzii%%**

    > > **Posted by kami7k**
    >
    > > To make videos not crappy - turn off your hud with cl drawhud 0; don't start pointlessly at play3r moodel screen and just show off the weapon, people wanna see preview for your skin. You will make your vids shorter and thus upload them faster. Also you should turn off grenade throwing voice with sv ignoregrenaderadio 1. You will be free from requests like "omg mw2 saaund pls give meh link" etc.
    > >
    > > Skin itself is very nice, didn't thought someone will do sth with IIopn's Grenade anims. I really wish someone could make cool SmokeG model or at least retexture defult to fit other customs'.
    > >
    > > 4 hours and none interest? Seems not best day, lol.
    >
    > Yeah i did tried cl_drawhud 0, but when the hud disappear, also my ability to buy the weapon (buy button)...am i doing sumthing wrong in there?

    It isn't completley neccessary to show off the buying screen. Just buy the weapon, then turn off the hud. It's the most appropriate way to preview.
    Up for the heisting
  • Gunzii avatar
    Gunzii Offline
    Member Joined 6 years ago
    Report post
    4 years ago:
    > **Posted by kami7k**

    > To make videos not crappy - turn off your hud with cl drawhud 0; don't start pointlessly at play3r moodel screen and just show off the weapon, people wanna see preview for your skin. You will make your vids shorter and thus upload them faster. Also you should turn off grenade throwing voice with sv ignoregrenaderadio 1. You will be free from requests like "omg mw2 saaund pls give meh link" etc.
    >
    > Skin itself is very nice, didn't thought someone will do sth with IIopn's Grenade anims. I really wish someone could make cool SmokeG model or at least retexture defult to fit other customs'.
    >
    > 4 hours and none interest? Seems not best day, lol.

    Yeah i did tried cl_drawhud 0, but when the hud disappear, also my ability to buy the weapon (buy button)...am i doing sumthing wrong in there?
    Banana-man
  • Skydash avatar
    Skydash Offline
    Member Joined 6 years ago
    8,107 points Ranked 508th
    Report post
    4 years ago:
    To make videos not crappy - turn off your hud with cl drawhud 0; don't start pointlessly at play3r moodel screen and just show off the weapon, people wanna see preview for your skin. You will make your vids shorter and thus upload them faster. Also you should turn off grenade throwing voice with sv ignoregrenaderadio 1. You will be free from requests like "omg mw2 saaund pls give meh link" etc.

    Skin itself is very nice, didn't thought someone will do sth with IIopn's Grenade anims. I really wish someone could make cool SmokeG model or at least retexture defult to fit other customs'.

    4 hours and none interest? Seems not best day, lol.

Share

Shareable Image:
Share banner
HTML embed code:
BB embed code:
Markdown embed code:

More embeddable images

Bookmark and Share

Credits

Key Authors
IIopn
Animation
Gunzii
Compile, texture edits, buypic, w_models
Original Authors
Treman
Model
Shiban
Model
Splinter
Model
Thanez
Model
Storm
Texture
Special Thanks
IIopn
His Awesomeness

Submitter

Gunzii avatar
Gunzii Offline
Member Joined 6 years ago

Gunzii
Creator
Send a Private Message to the submitter

Category

Sub-category
High Explosive Grenade icon
High Explosive Grenade
Super-category
Equipment icon
Equipment

Stats

Posts
8
Views
23,166
Downloads
11,896
Date Added
4 years ago
Jan 29 2013 @ 4:54pm UTC
Date Modified
4 years ago
Jan 29 2013 @ 4:59pm UTC
Date Updated
4 years ago
Jan 29 2013 @ 4:54pm UTC